top of page

Vila i frid Ygritte

Att du redan har gått bort känns fruktansvärt. Att behöva låta dig somna in för något som inte är ditt fel kändes hemskt. Ygritte är min första egen uppfödda hamster som har dött. Ygritte har alltid varit en annorlunda hamster. Hon hade alla märkliga beteenden som liten och det var därför jag valde att behålla henne. Tyvärr gick det bara sämre vilket till sist ledde till att jag behövde ta bort min lilla björn. Ygritte var mest troligt född med någon slags beteende störning eller psykisk sjukdom men det kommer jag aldrig få reda på. Jag hoppas bara att har det bättre nu! Trots alla våra problem älskar jag denna lilla björn och saknar henne starkt.


Utvalda inlägg
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Inga taggar än.
Följ oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page