top of page

Uppdatering

Nu var det ett tag sedan jag var inne på hemsidan och anledningen till det är att det inte har hänt något särskilt hemma hos mig. Jag har problem med att hitta brunst på Lilith men det är det ända egentligen. Jag har testat ha Castor och Lilith i burar bredvid varandra och att ha ett galler mellan dem. Hittills luktar Lilith endast och visar inget mer tecken på att hon brunstar.

Castor håller vikten trots att han 2 år och 1 månad och visar så gott som inga tecken på att han är gammal. För ca 2 månader sedan dog hans helsyster så är orolig varje dag att upptäcka honom död men varje gång jag ser honom vid liv blir jag lika glad! En rolig sak med Castor är hur hans färg och päls har ändrats under de två år jag ägt honom. När han var liten var hans päls riktigt mörkt brun och nu är den nästan grå.

Lilith och Sombra mår båda bra och Lilith fortsätter växa hela tiden. Lilith är nu ca 4 1/2 månad och väger ca 150 g medans Sombra som är ca 1 år och 9 månader om jag inte minns fel ligger på en stabil vikt mellan 220 - 240 g som hon länge vägt.

Med det var det jag hade att skriva och jag hoppas att alla som läser här får en fortsatt trevlig dag!


Utvalda inlägg
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Inga taggar än.
Följ oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page